Dietetyczne pulpeciki

Pyszne pulpety o niskiej zawartości węglowodanów. Nadają się jako danie główne z dodatkami którymi lubicie, bądź same.Do zrobienia ich będziemy potrzebować kilka składników i sos pomidorowy.

Składniki :
# mięso mielone z kurczaka lub indyka 300 g
# przyprawy
# jedno jajko
# pół małej cebuli
#ząbek czosnku
# pół pęczka pietruszki
# połowa małej główki kapusty(biała lub włoska)
#przecier pomidorowy (passata di pomodori 1 litr)
# 100 gram śmietany bez laktozy (kto może dodaje zwykła)
# głębokie naczynie żaroodporne.

Przygotowanie :

Do naczynia wkładamy mięso mielone szatkujemy kapustę bądź kroimy drobniutko, dodajemy do pulpetów, kroimy drobno pietruszkę, dodajemy jajko i przyprawy wszystko razem dokładnie mieszamy.
Przygotowujemy sos przecier pomidorowy mieszamy ze śmietaną dodajemy przyprawy do smaku i dodajemy pół szkl. wody.
Do naczynia żaroodpornego wkładamy na spód kilka liści kapusty. Robimy pulpety i układamy na liście, gdy wszystkie są już przygotowane zalewamy pulpety naszym sosem pomidorowym, przykrywamy i wstawiamy do piekarnika.
Pieczemy około 1 godziny w temperaturze 220 stopni.
Życzę smacznego

Bożena

Witam . Nazywam się Bożena Krasoń , jestem certyfikowanym dietetykiem, promotorem zdrowia i naturoterapeutą. Moją pasją jest gotowanie,jak również promowanie zdrowego stylu życia. Jestem autorką dwóch e-booków w tym temacie. Prywatnie jestem matką, żoną i babcią cudownej ośmioletniej Michaliny.. Jeżeli tu jesteś to znaczy, że masz ochotę na zmiany i to jest dobre miejsce dla Ciebie. Jest mi ogromnie miło Cię gościć i może nawet uda mi się zaszczepić w Tobie małe zmiany? Pozdrawiam serdecznie.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *